Brand Story
Część II

Zadajemy sobie ważne pytania

Wbrew wielu trudnościom i ograniczeniom, udało nam się znaleźć możliwość, żeby spędzić ze sobą trochę czasu, żeby przedyskutować wiele kwestii, wyrazić swoje obawy jak również nadzieje i marzenia na przyszłość.

Czas spędzony na tych rozmowach, często ekscytujących, nierzadko trudnych, okazał się jednak bardzo owocny.

Z ważnych pytań jakie sobie zadaliśmy to m.in.

  • jaki jest cel istnienia naszej firmy?
  • do kogo chcemy skierować nasze działania ?
  • jaka jest nasza osobowość i do czego dążymy ?

W wyniku tych rozmów, wyłoniła nam się spójna wizja firmy, odpowiedzialnej społecznie o możliwie najmniejszym wpływie na środowisko. Było to dosyć zaskakujące, gdyż ten właśnie kierunek jest nadal nowatorski, a szlaki jeszcze nie przetarte.

Jednak entuzjazm i zapał jaki nami kierował, pozwolił ustalić spójną ścieżkę.

Misja znana jako Manifest Flexonu

Nieustannie doskonalić nasze funkcjonowanie, by móc się rozwijać, pozytywnie wpływając na klientów, pracowników i środowisko.

Wartości wspólne dla naszego zespołu, które każdego dnia pomagają nam trzymać obrany kierunek i pomagają przetrwać trudne chwile: