Brand Story
Część III

Nowe logo

Logo zyskało nową, odważną formę. Typografia nawiązuje do układu maszyny fleksograficznej. Jego techniczny, surowy wygląd przywodzi na myśl zespół wałków, przekładni oraz roli materiału, z którego produkowane są etykiety. To bardzo trafne spostrzeżenie.

W pierwszej wersji, zaproponowane logo otrzymało kolor Pantone Warm Red.

Jednak ostatecznie zdecydowaliśmy się na zmianę. Zmianę odważną i rewolucyjną, patrząc z perspektywy historii Flexonu. Postanowiliśmy odejść od koloru czerwonego na rzecz zieleni. To był ten moment, gdzie wszyscy zgodnie orzekli, że czerwony nie jest już dłużej kolorem, z którym chcemy się identyfikować.

Który zielony jest ok?

Kolor zielony, pod wieloma względami, bardziej pasuje do naszego temperamentu, do naszych wzajemnych relacji czy naszego nastawiania względem środowiska.

Chcemy budować naszą tożsamości w oparciu o treści jakie niesie ze sobą percepcja zieleni.

Kolor zielony to kolor równowagi. Wzmacnia, uspokaja, wprowadza pogodę ducha i odnawia siły organizmu. Jest to kolor przyrody, a zatem i życia . Zieleń pomaga nam się otworzyć i zachęca do porozumiewania się z innymi. Doskonale wzmacnia zaufanie. Zachęca do współpracy.

To są cechy ważne dla nas. Szczególnie w procesie wzmacniania naszego zespołu jak również w procesie budowania relacji z klientami czy z dostawcami.

Taki Flexon budujemy i o taki Flexon się staramy każdego dnia.

Już teraz możemy Cię zapewnić, że wybierając usługi naszej drukarni, wspierasz dzianie firmy odpowiedzialnej społecznie, dla której troska, odpowiedzialność i ekologia to najważniejsze drogowskazy.

Dziękujemy, że z nami jesteście. Dziękujemy, że wspólnie możemy dążyć do lepszego świata.