A Ty jaki prezent otrzymałeś w tym roku ?
Przedstawiamy oryginalne prezenty świąteczne dla klientów drukarni etykiet Flexon.

Co roku przygotowujemy prezenty świąteczne dla naszych stałych klientów. Zawsze staramy się by były wyjątkowe, personalizowane ale nie przegadane. Często są to produkty z oferty naszych kontrahentów, dla których drukujemy etykiety. Chcemy w ten sposób, promować ich produkty. Rozpowszechniać dobra, za którymi stoją fajni ludzie.

W tym roku wybraliśmy dwa produkty, pierwszy to wino z Winnicy Opole a drugi to belgijskie praliny Delafaille z dostosowaną etykietą, w postaci naszego logo na dedykowanej, świątecznej etykiecie.

Wino z etykietą drukowaną w naszej drukarni

Winnica Opole to rodzinny projekt. Położona jest w Opolu w dzielnicy Wróblin, w pobliżu dwóch rzek Odry oraz Małej Panwi. Dogląda jej Pan Piotr oraz jego synowie. Miłość do wina i sadownictwa spowodowała, że z kilku sadzonek w przydomowym ogrodzie, powstała całkiem spora winnica z kilkoma tysiącami krzewów.

Z Winnicą współpracujemy już dłuższy czas i bardzo cenimy sobie tą znajomość. Właściciele zgłosili się do nas z projektem etykiet na wino, a my zaproponowaliśmy stosowne materiały z naszej oferty.

Przed etykietą na wino stoi wiele wyzwań!

  • przede wszystkim powinna przykuwać uwagę odbiorcy,
  • musi być idealnym nośnikiem informacji,
  • powinna współgrać z projektem, podkreślając jego niepowtarzalność,
  • a także musi wytrzymywać warunki chłodnicze, wilgoć oraz kontakt z wodą.

W naszej ofercie mamy sporo materiałów ozdobnych, dedykowanych dla branży alkoholowej. Mają różne gramatury, różne wykończenia, np. matowe lub błyszczące, a także różne struktury, np. prążki.

Klej jest odpowiednio przystosowany do zróżnicowanych warunków przechowywania.

Po wybraniu materiału i przygotowaniu próbek do testów, rozpoczęła się produkcja etykiet, która cyklicznie trwa do dziś, co cieszy nas tym bardziej.

Mmmm ….słodkości!!

Podobnie sytuacja wygląda w przypadku belgijskiej manufaktury produkującej praliny. Owocna współpraca trwa od lat. Towarzyszymy im podczas wszystkich etapów powstawania etykiet, od doboru podłoża, które będzie idealnie podkreślać walory estetyczne grafiki, po doradztwo w zakresie uszlachetnień i wykończeń.

Jako, że praliny są z segmentu artykułów premium, etykietom często towarzyszą uszlachetnienia w postaci:

• hot-stampingu złotą lub srebrną folią,
• tłoczeń,
• lakieru wybiórczego
• nadruku specjalnymi, metalizowanymi kolorami.

W ten sposób można zwiększyć atrakcyjność wizualną etykiety i tym samym przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Uszlachetnienia podkreślają prestiż i jakość produktu, mają duże znaczenie marketingowe, ponieważ mogą pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku marki

Etykiety z uszlachetnieniami są również bardziej trwałe i odporne na działanie czynników zewnętrznych, co jest istotne dla produktów, które są często transportowane lub przechowywane w trudnych warunkach. Uszlachetnienia na etykiecie mogą też ułatwić identyfikację produktu i zwiększyć jego rozpoznawalność. Dlatego warto rozważyć zastosowanie uszlachetnień podczas procesu projektowania etykiet dla konkretnego produktu, jako że ich znaczenie jest niebagatelne.

Na koniec dorzuciliśmy kalendarz, który w całości powstał w naszej drukarni. Jesteśmy z niego ogromnie zadowoleni, dlatego poświecimy mu osobny wpis.