Jak zamawiać?
Zamówienie w 4 krokach
Jak przygotować plik do druku?
- Tryb kolorów: CMYK
- Typ obsługiwanych plików: PDF, AI (Illustlator), EPS
- Teksty zamienione na krzywe
- Margines wewnętrzny od krawędzi cięcia minimum 1.5mm
- Spady (naddatki) 2mm z każdej strony
- Czarny kolor 100% K, dla tekstów, kodów kreskowych, kodów qr oraz gdy etykiety są czarno białe
- Nie spłaszczamy projektu do jedenej bitmapy! Plik powinien mieć zachowane warstwy bądź obiekty, w celu korekty pliku na potrzeby ustawień drukarni.
- Nasza drukarnia nie odpowiada za błędy w tekście.
Płatności
Płatności:
Ceny podane w ofercie są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Zamówienia od nowych klientów realizujemy w formie 100% przedpłaty ( faktura pro forma). Dla stałych klientów oferujemy wydłużone terminy płatności. Faktury w wersji elektronicznej wysyłane są na wskazany adres e-mail. Faktury w formie papierowej wysyłamy na życzenie Klienta.
Anulowanie opłaconego zlecenia:
Możliwość anulowania opłaconego zamówienia istnieje tylko do momentu akceptacji plików. Jeśli dokonano zapłaty, a jeszcze nie zaakceptowano plików, można anulować zamówienie.
W tym celu należy zadzwonić pod numer 34 353 20 71 lub napisać e-mail na adres biuro@drukarniaflexon.pl. Nie później niż wciągu 7 dni roboczych otrzymasz zwrot środków.
Formy dostawy
Przesyłki krajowe do 30 kg dla zamówień poniżej 500,00 zł netto – 20,00 zł netto.
Przesyłki krajowe do 30 kg dla zamówień powyżej 500,00 zł netto – GRATIS.
W przypadku zamówień powyżej 30 kg koszty przesyłek krajowych ustalane są indywidualnie. Koszty przesyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie.
Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia w siedzibie naszej firmy w Jawornicy przy ul. Wiejskiej 48, w dniach pon-pt., w godz 8:00-16:00.
Reklamacje
Reklamacje prosimy kierować w formie pisemnej do działu obsługi klienta, na adres biuro@drukarniaflexon.pl
Do wiadomości proszę dołączyć poglądowe zdjęcia, krótki opis dotyczący przyczyny reklamacji oraz proszę podać nr dokumentu zakupu.
Każdą reklamację staramy się rozpatrywać w możliwie najkrótszym terminie, do 10 dni roboczych. Jeżeli reklamowany towar będzie wymagał ekspertyzy, wtedy czas ten może się wydłużyć.